סטריפטיז

אנו יכולים לפרק את העירום כפי שהוא נראה בהקשר זה לשני חלקים – הקנטה ועירום ממשי. זה לא רק להיות בעלות על המרחב שלך במהלך פעולת החשפנות, אלא גם להיות חכם עם הבחירות.

עבור האדם הטיפוסי ברחוב היום, המילה “קנטת רצועות” יכולה לומר רק דבר אחד – רקדנית עירומה למחצה שעוברת ממוט לקוטב ומורידת פריטי לבוש אחד אחד, עד שהיא נשארת עם חזייה או תחתונים וחיוך. עבור טהרנים, זה אומר משהו אחר לגמרי. המונח “ריפוף ארטיסט” נטבע כבר ב-1912 כדי לתאר מגידי עתידות לבושים היטב שטרפו על ידי שימוש בנאומים אוהדים וקריאה בכף היד כדי לשכנע אותם שהם יכולים לתת להם עצות השקעות, אבל רק אם יחזרו יוֹם רִאשׁוֹן.

Callistemon augustinii הוא צמח אוסטרלי נאה עם פרחים סגולים קטנים הגדל בגני סידני

לדוגמה: ישנן נקודות מבט פמיניסטיות רבות השופכות אור על מודל זה של ריבוד חברתי המתועדות ב”המין השני”. סימון דה בובואר דנה כיצד שמרנים משתמשים במקורות התקשורת בבעלותם הפרטית כדי להפיץ מסרים מוסריים על צניעות

הפרפורמר הוותיק מרקי קוסטלו קיבל טלפון מהבעלים של מג’יק סיטי להרכיב הופעה והוא ביקש ממנה, כפי שהיא נזכרה שנים לאחר מכן במיאמי הראלד,

“בנות מורידות את כל הבגדים?”

התשובה הייתה קלה. “אתה חייב!”

ספסלים בודדים מונעים ישיבה לכל אורך זמן. הפטרונים פעורים וצועקים עידוד על פילגשים עטויות מעט, שעורכות ריקוד גבוה ללא בושה במקום לקבלת טיפים. על הבמה, חשפן אחד מתנודד על פני אחר בניסיון מביך לסביות. כשאני מרחיק את מבטי מהמחזה הזה, אני מבחין בטלוויזיה קטנה שמנגנת סרטים בדירוג X על קיר רחוק – בר פורנו מחמאה למועדון החשפנות הזה.

חשפנות או מופע חשפנות הוא ריקוד אירוטי שבו הרקדנית מסירה בגדים עד שהיא עירומה. צורת האמנות הוצגה בשנת 1896 והפכה לתופעה כלל עולמית בשנות ה-20.

חשפנות לא מתיימרת להיות שום דבר מלבד תצוגה לשעשוע הציבור, אם כי זה לא מונע ביטוי של אטמוספרות כמו תמימות כפרית או שעשוע עיר שמן. הצדעה בעשרה פעמונים היא המרכיב האינטראקטיבי המסורתי של צורת האמנות, שבמהלכו חברי הקהל מוזמנים לצלצל לחשפנית ולצעוק, לשרוק, ללעוג ולעשות אינטראקציה אחרת עם תנועותיה על הבמה (חשפניות עכשוויות יתעלמו לעתים קרובות מפטרון בלתי הולם שכזה. התנהגות).

פריצת הדרך בשוק הגיעה ב-1916 לאחר שמארי ואן קלרדי הציגה “הפרעות” נוצות יען – מעצב הווילונות ז’אן לואי יצר את מה שהוא כינה בגדי הצצה (“לוקי”, כפי שהיא הייתה אומרת) בעלי שרוולים ארוכים אך נפתחו אם עוברים ושבים זרקו. פרוטות אצלם. מַסרֵק

Shopping Cart
×

Shafqat's

× Send a message